czwartek, 17 listopada 2011

wymiana domków

jakiś czas temu na forum scrappassion Kasia5711 zaproponowała wymianę domków, zabawa polega na tym że robisz cztery domki każdy na inną porę roku wysyłasz do organizatorki, ona losuje i rozsyła losowo uczestniczkom :)
moje domki dziś zawitały u mnie, zaczynając od wiosny który dostałam od Cookie
lato przyleciało od Samary
jesień od Kasi
zimowy domek od Karoli2008
wszystkie razem

a teraz pokaże jakie ja przygotowałam - w kolejności wiosna, lato, jesień, zima




6 komentarzy:

Asia pisze...

Jaka fajna wymianka:))
Wszystkie domki sa sliczne:))
Pozdrawiam Asia

Joanna Wiśniewska pisze...

Super wymianka :) Twoje domki są bardzo ładne :)

Justyna pisze...

Bardzo ciekawy pomysł na wymiankę :) domki są naprawdę śliczne.....Pozdrawiam cieplutko z zimnych Gliwic :)

Ludeczka pisze...

Piękne domki, mnie najbardziej twoja Zima ujęła :)

bryzia pisze...

ale domeczki jak z bajki Kacha jeden stawiaj koło mnie:)

Anonimowy pisze...

cudne te domki:)

Komunijne

 Komunijny komplecik w wersji dziewczęcej