czwartek, 20 grudnia 2012

Kiermaszowe wspominki

Witajcie
jak już wspominałam w innych postach w ostatnią niedzielę pierwszy raz postanowiłam zaryzykować i spróbować swoich sił na kiermaszu rękodzielników; odbył się w ramach jarmarku jamneńskiego w koszalińskim muzeum - namówiła mnie koleżanka; szłam tam bez żadnych najmniejszych oczekiwań, bawiłam się przednie bym rzekła chociaż dookoła same narzekania na brak klientów, słaby utarg itp
mnie (w zasadzie nas) cieszyło, że komuś spodobało się cokolwiek ze stworzonych prac;
a oto relacja co można było znaleźć między innymi na naszym stoisku
zawieszki do prezentów 
bombki wszelkiego rodzaju 
notesy 
i sporo kartek tego typu


były też choinki, stroiki i mufinkowe bryloczki, ale nie chcę Was zanudzać
na dziś dziękuję, oddalam się w kierunku prac świątecznie użytecznych
dobrego piątku

3 komentarze:

Asia pisze...

Ale cudownosci u was byly:))
Pozdrawiam Asia

bryzia pisze...

cudowności naprawdę nie sposób się nie skusić całuje

Ludeczka pisze...

No w końcu udało mi się obejrzeć na większym monitorze :) No piękne "tworki" miałyście.

Komunijne

 Komunijny komplecik w wersji dziewczęcej