poniedziałek, 5 września 2011

wycieczka

niedzielę spędziliśmy w mini podróży do Wejherowa, postanowiliśmy spędzić urodzinowy czas z rodzicami męża; do albumiku który pokazywałam kilka dni temu powstała karteczka (zdjęcia robione częściowo już u rodziców, a częściowo w nocy w domku z lampą)



na poobiedni spacer tuż przed powrotem zajrzeliśmy do parku gdzie do użytku oddano najbardziej "wypasiony" plac zabaw jaki widziałam; Wojtek miał raj, nie mógł się nabiegać, zresztą Wika i Piotr też ulegli czarowi tego miejsca



7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

śliczna karteczka :) naprawdę śliczna :) a aniołek? też w prezencie? :)
No i plac zabaw rewelacja!!! to w samym Wejcherowie??


W.

Modrak pisze...

Piękna kartka!
Bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam!

Justyna pisze...

Karteczka śliczna :) muszę i ja w końcu zrobić taki stojaczek:)
A co do wypasionych placów zabaw to niestety ciągle ich mało :(

magdor pisze...

Cudna kartka. Uwielbiam te ażurowe motyle.
Pozdrawiam serdecznie

/ - / pisze...

anonim W - za sens wypisu dst, za byka ort PAŁA - jak piszesz WejHerowo no jak !!!!
By mi to było ostatni raz !!!

bryzia pisze...

Kaś piekne kartki jak zawsze zresztą a plac no no nie pogada

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna i dzieciaczki również :)

Komunijne

 Komunijny komplecik w wersji dziewczęcej