niedziela, 27 maja 2012

Chrzest Święty, I Komunia Święta, Ślub

zaległości nazbierało się całe stadko, żeby jakoś je uporządkować dziś z serii sakramentów ;)
box z aniołkiem cieszy się popularnością, więc stworzyłam go po raz kolejny
koniecznie miał być Jan Paweł II 
sama się zachwycam tą figurką 
komunijny bliźniaczek

komunijny box nietypowo różowy

wewnątrz torcik z możliwością włożenia prezenciku
rzut na całość
ślubny składacek wraz z pudełeczkiem
w pełnej okazałości mięty i ... zielono-niebieskiego?
detale
składak i pudełeczko
piękny papier z Magicznej Kartki nie potrzebuje zdobień

w całej okazałości

mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i że daliście radę wytrwać do końca postu;
ślicznie dziękuję za miłe słowa jakie u mnie pozostawiacie, 
miłej niedzieli

6 komentarzy:

steneska pisze...

Piękne karteczki.Od dawna tutaj zaglądam i podziwiam te cudeńka.Pozdrawiam dorotanes

Ludeczka pisze...

Dla mnie jesteś "poetką boxów" :D

Anabel pisze...

och, tyle cudności, że nie wiadomo, które najpierw podziwiać :)
Ludeczka ma rację, w boxach jesteś najlepsza :D

ZUzanna pisze...

O tak.. boxy czadowe! Ale ten aniołeczek w środku... o jejusiu.. jaka słodycz!! :)

Alexandra pisze...

tak to możesz nas zanudzać cały czas :) boxy graja pierwsze skrzypce, ale całość świetna :D

bryzia pisze...

Kasiu piekne wszystkie ale ten z aniołkiem rozpłynął moje serce cudny boxik

Komunijne

 Komunijny komplecik w wersji dziewczęcej