sobota, 13 kwietnia 2013

Jestem ...

Witajcie
czas przecieka przez palce, w wielości nowej sytuacji i zajęć jakoś zebrać się nie mogę słów kilku nakreślić, a co gorsza jakoś aparat fotograficzny nie chce zdjęć ładnych robić - śnieg ostatkiem sił trzyma się mojego ogrodu - na przekór jemu kupiłam sporo cebulek kwiatowych będę sadzić i czekać na efekty;
żyje nam się dobrze, mamy dwoje dzieci dziewczynkę w wieku 8 lat i chłopca 11 letniego - dojechali też do mnie Wojtek z Piotrem - starszy nie wytrzymał bez mamy i kazał się przenieść do Zgierza; nowa szkoła podoba się i jemu i mnie, przyjazne środowisko :)
trochę muszę jednak nauczyć się żyć po nowemu, to nie mój Koszalin gdzie wiele spraw załatwiałam już od ręki z racji długoletniej współpracy z instytucjami, tu przecieram szlaki - jeszcze sporo przede mną, ale każdy dzień wnosi coś dobrego;
organizm wyczuł zmianę klimatu, nie było łatwo senność przeokrutna, niemoc i rozbicie też - motywacją jednak Wojtek i wychodzimy na prostą;
w całym tym zamieszaniu tworzę oczywiście, czuję sezon komunii i ślubów, dziś właśnie z tej okazji w zieleniach


przepraszam za jakość zdjęć, ale w nowym domu nie umiem sobie znaleźć miejsca do ładnych ujęć
dobrej nocy

4 komentarze:

Aleksandra pisze...

Kasiu, daj sobie czas! Powoli oswoisz nowe miejsce, poznacie sie z nowymi dziećmi, przetrzesz szlaki, organizm się zaaklimatyzuje i będzie ok:) Bądź dla siebie łaskawa i dobra na razie:))) To była jednak wielka rewolucja!

Alexandra pisze...

Ależ Cię daleko wywiało :)
Kartka piękna!
Na spokojnie Kasiu - wszystko pomału się poukłada :))

sikorka pisze...

Kobieta z taką werwą i energią przetrze każde szlaki ;)))))) Poza tym imię zobowiązuje :D

Karteczka delikatna, piękny cytat!

Serdeczności !

bryzia pisze...

karteczka typowo wiosenna :)przecież nie mogła się nie udać :) miejsce masz piekne już nie moge sie doczekać by was odwiedzić )

Komunijne

 Komunijny komplecik w wersji dziewczęcej