wtorek, 28 czerwca 2011

wygrana

nie wiem czy pamiętacie ale w ramach zabawy "uwolnij pocztówkę" wysyłam karteczki szanownym jubilatom i solenizantom; Justyna postanowiła wylosować w ramach podziękowań jedną karteczkę i podarować prezencik;
jej mały synek Tymonek wylosował mnie - a dziś prezencik dostał się w moje łapki;
Justynko baaardzo dziękuję - wesoła małpka cudna, talencik w łapkach masz niesamowity :) zresztą zobaczcie sami:

a druga rzecz niech mi ktoś powie po co mojemu synowi duże pełnowymiarowe łóżeczko skoro śpi wtulony w róg ..

5 komentarzy:

Asia pisze...

Gratuluje:)) slicznosci dostalas:)
wiesz powiem ci,ze moj mlodszy synek tez tak spi:))))
Pozdrawiam Asia

/-/ ......... pisze...

No i co sie dziwić Wojtuś bardzo uwielbia pozycję embrionalną do takiej sie przyzwyczaił i tak mu wygodnie. Ale zapewniam Cię Kasiu że on z tego wyrośnie i juz za wczasu składaj kase na nowe wieksze spanie. Pozdrawiam

Justyna pisze...

I znów cieszy mnie bardzo, że jesteś zadowolona z prezentu :) A co do spania to i mój synek uwielbią taką pozycję :)

Boei pisze...

Fajne prezenty- gratulacje!
Masz cudownego Synka- mój też tak nieraz śpi, choć jest trochę starszy;)
Pozdrawiam:)

vivi22 pisze...

ostatnio moja Emilka też śpi w rogu zwinięta a ja zachodzę w głowę, jak można tak w łóżku wędrować? :)

Komunijne

 Komunijny komplecik w wersji dziewczęcej