czwartek, 4 października 2012

Niewędraś

Dobry wieczór
dziś kolejny wpis do mojego niewędrasia czekoladowego :)
tym razem wpisu dokonała monikmic nie ma bloga, albo ja go nie wyśledziłam więc podlinkowałam jej galerię na forum;
na zdjęciu jej słodka córeczka


ona sama poprosiła o wpis do albumu o tytule "Nim słońce głowę do snu położy", oj to była zagadka, planowanie, myślenie. Może zachód słońca? może jakiś film na dobranoc? może książka? 
Aż nagle olśnienie, przecież każdego wieczoru spędzam czas z moimi dziewczynami, dzwonię, siedzę na gg, facebooku a czasami na skype - to z nimi moje słońce idzie spać Aga, Iza, Ludka kocham Was dziewczynki, dziękuję że jesteście i że dzięki Wam świat nawet w najtrudniejszych chwilach jest do wytrzymania :)
mój wpis
pod każdym zdjęciem tag, a na nim kilka najważniejszych słów o dziewczynach :)

dziękuję za uwagę, miło mi że bywacie u mnie
zapraszam, pozdrawiam do następnego razu

2 komentarze:

bryzia pisze...

ummm ale fajnie zrobiłaś dziękujęeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:))pieknie napisałaś ........

Ludeczka pisze...

Kasiu - to ja Ci dziękuję, że JESTEŚ i że odkopałaś moje talenty i wytrzymujesz moje smuty i napady gadulstwa lub nicniemówienia :*

Komunijne

 Komunijny komplecik w wersji dziewczęcej