poniedziałek, 22 października 2012

Urodziny Bieliberki

Dobry wieczór
już za niespełna 3 tygodnie Wiktoria ma urodziny, czy jako Bieliberka szalejąca na punkcie Justina Biebera mogłaby zgodzić się na inne urodziny niż te w klimacie idola? no oczywiście, że nie więc zaczynamy od zaproszeń w odpowiednim klimacie


zdjęcie Justina z sieci, kolor bazowy oczywisty, dla wytrwałych zapraszam po 10 listopada na fotorelację, a wcześniej trzymajcie za mnie kciuki żebym dała radę z tortem odpowiedniego kształtu, koloru, smaku i wielkości dla grupy 15 latek :)

2 komentarze:

sikorka pisze...

Proste, ale jakie spełnienie marzeń :))) Hmm tort powiadasz ... a może z niego wyskoczy prawdziwy Justin ;-)))) Nie no, żarcik - jak to moje chł wkręcają ;-) W każdym razie życzę dużo cierpliwości! Ja po ost. ur mojego Mozarta , powiedziałam basta , 4 os i nikt więcej ;-)))

Ludeczka pisze...

ExtrA!

Komunijne

 Komunijny komplecik w wersji dziewczęcej