poniedziałek, 4 lipca 2011

album wędrowny

zaryzykowałam i zgłosiłam się do zabawy w album wędrowny, mam nadzieję że nie narozrabiam i będę się dobrze bawić; jest nas 13 w całej Polsce i każda z nas ma swój album w innym temacie i innym stylu, na końcu drogi każda z nas dostanie ponownie swój z wpisami wszystkich wędrujących dziewczyn; do tej pory podziwiałam jedynie albumy innych, teraz zapragnęłam mieć swój;
okładki i mój wpis gotowy - zaraz rusza w świat
przód albumu:
jej druga strona a zarazem list do dziewczyn z małymi wskazówkami do mojego albumu
mój wpis
przedostatnia strona gdzie każdy pozostawi swój ślad
okładka wewnątrz
i okładka zamykająca album czyli popularnie nazywana zadkiem ;)

rano ruszamy na urlop, jesteśmy prawie spakowani i prawie gotowi, będę do Was zaglądać a może i chwalić się zdjęciami - do zobaczenia ....

5 komentarzy:

Alexandra pisze...

Kasiu wędrownik zapowiada się wspaniale :) Aż chce się wpisywać ....
Życzę udanego wyjazdu, pełnego słońca i wakacyjnych przygód :)
Do zobaczenia po powrocie :)

Justyna pisze...

Album faktycznie zapowiada się ciekawie :)
I ja także życzę udanych, słonecznych i radosnych wakacji......

Unknown pisze...

Wspaniały! Aż mnie natchnęłaś.... chyba zacznę tworzyć swój własny...choć ja tak bardzo marzę o "zabindowanym".... A do Ciebie mam sprawę - brakuje nam tylko 1 osoby do zamknięcia listy wymiankowej więc już gromadzę e-maile. Możesz podać Twój? Nie znalazłam go w profilu ani na stronie... :)

Rom-a pisze...

otrzymałam dziś od Ciebie karteczkę, super się ucieszyłam, dziękuje Ci bardzo...:*****
a albumik zapowiada się superowy, szkoda, ze ja nie mogłam dołączyć...

Gocha pisze...

Bardzo ładny Album :)

Komunijne

 Komunijny komplecik w wersji dziewczęcej