niedziela, 9 września 2012

Urodzinowo dla W.

Witajcie
dziś pora całkiem za dnia, a nie jak ostatnio bywało ciemna późna noc ;)
dziś też W. ma swoje naste urodziny, więc karteczka specjalnie dla niej
wiedziałam że musi być elegancka i perfekcyjna, mam nadzieję że ten efekt osiągnęłam




dziś naszła mnie taka refleksja, że jak zakładałam blog miałam w zamiarze pokazywać przede wszystkim kawałek swojego życia, kuchni a papierowe zabawy miały być dodatkiem; a tu niespodzianka papier zdominował moje wpisy; postaram się poprawić i dorzucić jakieś smakowitości, którymi ostatnio się zajadamy.
dobrej nocy i udanego tygodnia

3 komentarze:

Joanna Wiśniewska pisze...

Tak, o samkowitościach ja zawsze chętnie poczytam i podpatrzę :) Kartka jest bardzo ładna :)

Ludeczka pisze...

No doskonała!

bryzia pisze...

nie sposób za Tobą nadążyć ale pieknie wyszła w tych kolorkach wcale nie smutna tylko taka dystyngowana :) mnie się bardzooooooo podoba

Komunijne

 Komunijny komplecik w wersji dziewczęcej