środa, 4 maja 2011

podaj dalej

trochę osób się już u mnie pokazało więc i znalazł się pierwszy chętny na zabawę :) Modrak miło mi że się zgłosiłaś, czekam zatem na drugą osobę; dla przypomnienia zasady:
1. Pierwsze dwie osoby, które w komentarzu pod tym postem napiszą, że w ramach "Podaj dalej" chcą otrzymać ode mnie drobne upominki, dostaną je w ciągu 2 miesięcy.
2. Osoby te powinny ogłosić taką samą zabawę u siebie na blogu albo od razu, albo w momencie otrzymania przesyłki z upominkiem
3. Następnie wysłać swoje upominki 2 osobom w ciągu 2 miesięcy
4. W takiej zabawie można brać udział nieograniczoną ilość razy

ps. no to druga osoba się zgłosiła, Donik cieszę się że dołączyłaś :)

1 komentarz:

Donik pisze...

Ja bym chciała:) Już gdzieś to napisałam... i zorientowałałam się, że to marcowy czy tam kwietniowy post:) Piszę dla pewności jeszcze raz:)

Komunijne

 Komunijny komplecik w wersji dziewczęcej