Obserwatorzy

poniedziałek, 28 marca 2011

candy bez candy

obiecałam już kilka dni temu że się pochwalę ... moja koleżanka Kasia przysłała mi prezencik, coś czego nie używa podarowała mnie, bardzo to miła niespodzianka;
Kasiu dziękuję ślicznie raz jeszcze

kurier dostarczył też moje pierwsze zakupy scrapowe, poczyniłam je w galerii papieru - zdecydować się nie mogłam przez kilka dni, oglądałam, przebierałam, sama nie wiedząc co i jak wykorzystam, wszystko kusiło, stanęło w końcu na trzech zestawach: świąteczna gospoda (to już na zaś na Boże Narodzenie), przedwiośnie i kapuśniaczek;
jak przyszło nie mogłam się nacieszyć i naoglądać



a dziś niespodzianka: dotarła imieninowa karteczka z zabawy "uwolnij pocztówkę", pięknie dziękuję Monice


a już na koniec pokażę Wam jeszcze jakie karteczki z Izą zrobiłyśmy sobie w Kołobrzegu hihi jak prawdziwe turystki ..

1 komentarz:

Incorect Wiewióra pisze...

kochana wsiego naj z racji imienin! ja bardzo ale to bardzo mocno dziękuję za karteczkę, buziaki Lidka